Contributors

Tuesday, July 15, 2014

*SEDMY den na MANA*

"Posledni" den na mana a ja muzu potvrdit, ze urcite ne posledni. Mana se za ten tyden stala nedilnou a velice pohodlnou soucasti me stravy. Po tydnu uzivani many se opravdu citim lepe a tak nejak vice nabita energii. Navic vedomi, ze telu dodavam opravdu jen to co potrebuje bez pridanych skodlivin a konzervantu atd. me dodava klid na dusi, ze se o sve telo staram, jak jen nejlepe mohu.

Po tomto tydnu jsem prisla na nejlepsi kombinaci many a tuhe stravy, ktera mi vyhovuje.

Moje kazdodenni rutina....

Rano - jedna davka - jedna a pul many rozmixovana bud s mrazenym ovocem/bananem/nescafe a nebo samotna. To zalezi na momentalni chuti.
Tuto davku piju vetsinolu zhruba tak do dvou odpoledne

Obed delany na pare - Vetsinou kure/ryby/kruti se zeleninou/sladke brambory/obcas pridam i vajicko/mandle

Vzdy toho udelam vice a zbyde na veceri nebo druhy den.

Odpoledne/vecer - cviceni v posilovne. Ted mam "heavy weight" rezim, jelikoz se fakt snazim pribrat co nejvice svalove hmoty. Chci nejake partie sveho tela zvetsit a nejake zase zmensit a toho se docili jen posilovanim. Behani a kardio ted omezuju.

Po cviceni - jedna/jedna a pul davky mana vetsinou s bananem. Mana po cviceni je vyborna vec, jelikoz do tela dostanu vsechny potrebne latky k obnove svalu v te nejzdravejsi a nejrychlejsi forme.

Kdyz jdu spat hodne pozde (u me je druha hodina ranni uplne normalni), tak si jeste cca v 11pm davam druhou veceri. Telo ma moznost vsechny ziviny krasne pres noc zpracovat a rano se neprobouzim hladova.

Manu urcite doporucuju. Ja jsem rozhodne "hooked" :)


No comments:

Post a Comment