Contributors

Tuesday, July 8, 2014

* DRUHY den na MANA *



Dnesni rano jsem zacala kavovou manou. Do jedne davky jsem s vodou a ctvrtkou lahvicky oleje zamichala lzicku kafe. Pridala jsem i led a voala frapucino, jak ze starbucksu...haha Fakt to chutnalo vytecne :) Myslim, ze odted budu rana zacinat svym delicious Mana frapucinem:)
 Na zbytek dne jsem si namichala dve davky many s jahodami pulkou bananu a zbytkem oleje. To jsem popijela po zbytek. Na tohle je butylka fakt super, ze se do ni vejdou dve davky. Manu jsem si chladila v lednicce

Vecer okolo 21:00 jsem si dala posilovnu a pote dopila zbytek many.

Prekvapujici pro me je, ze dneska jsem nemela vubec chut na slane i kdyz jsem mela v planu si manu udelat se spenatem. To se odsouva na zitra :)

Stay tuned!


No comments:

Post a Comment