Contributors

Monday, July 7, 2014

* PRVNI den na MANA *


Prave dopijim svou posledni davku many a musim rict, ze s tim mam trochu problem, jelikoz vubec nemam hlad :-) Mozna to bude tim horkem, protoze Mana mi chutna :-)

Den jsem zacala jahodovou manou :-) Rozmixovala jsem dve davky many s cca 6 mrazenymi jahodami a cele dopoledne jsem si pochutnavala na uzasnem jahodovem a jeste k tomu vyzivnem super zdravem sejku :-)
Vyhoda je, ze butylka je dostatecne velka na to, aby se do ni vesly minimalne dve davky many ktere vam vydrzi pul dne. Ja jsem zvykla jist minimalne 5-6x denne, proto je super ze si manu muzu rozdelit do kolika davek chci.

Odpoledne jsem mela chut na slane, tak jsem si zbytek namichala s kukurici. To jsme trochu nevychytala, jelikoz mana sama o sobe je nasladla a kukurice ji rozhodne nepomohla...haha. Takze jsem si ji musela trochu prisolit a hned to bylo o necem jinem :-)

Vecer ve fitku jsem si poradne zaposilovala a nepocitovala jsem zadnou unavu, nebo slabost. Vzala jsem si manu s sebou a dala jsem si ji hned po treninku. Pan vedator mi totiz do me many na muj popud zamichal vice proteinu, pro svalovou hmotu, kterou bych nerada ztratila, navic "chranic" svalove hmoty a spalovac tuku (Hydroxymetylbutyrat, a-akg, kreatin) :-)

Vyhody: Nemusim se ztracet cas varenim. Kdybych chtela, tak si manu muzu celou namichat rano na cely den. Ja jsem chtela vyzkouset ruzne chute, proto jsem si ji rozdelila do dvou davek ruzne chuti.

Nevyhody: Je to bohuzel tekutina a tak mi trochu chybi si do neceho poradne kousnout. Ale to je jen reflex, ktery se urcite da odbourat :-)

btw. Jak muzete na fotce videt, po prvnim dni se stale usmivam a jsem zvedava na den DVA:-)
Stay tuned!
B.

Objednavat manu muzete na www.mojemana.cz

No comments:

Post a Comment